Preskoči na glavno vsebino Preskoči na iskanje Preskoči na glavno navigacijo

LIV + Fluidmaster = moč tradicije in globalnega znanja

Podjetje LIV, ki že več kot 11 let deluje v okviru mednarodne skupine Fluidmaster, začenja pot osvežitve blagovne znamke (rebranding).

Čeprav smo v Sloveniji in na sosednjih trgih dobro uveljavljeno ime, je zdaj čas, da našo zgodbo povežemo s svetovno prepoznavnostjo Fluidmasterja, ki nas združuje v »Fluidmaster A Global Family of Brands« 

Nova spletna podoba

Na naši spletni strani ste morda že opazili nov logotip in prenovljene barvne poudarke – elegantna temno zelena barva odraža stabilnost, inovativnost in zanesljivost. To je prvi korak do celovite prenove, ki jo pripravljamo v prihajajočem obdobju.

Kaj ostaja nespremenjeno?

  • Ostajamo partner, na katerega se lahko vedno zanesete,
  • Naša ponudba in kakovost ostajata na enako visokem nivoju,
  • Še vedno gradimo na zaupanju, inovacijah in dolgoletnih izkušnjah.
Za zdaj vsi izdelki, tiskovine, oprema prodajnih mest in komunikacijski materiali ostajajo pod blagovnimi znamkami LIV, SCHWAB in WISA. Nova podoba je trenutno vidna le na spletni strani in predstavlja prvi korak v osvežitvi blagovne znamke.

Globalna strategija

Ta sprememba je del strategije osvežitve blagovne znamke v regiji EMEA, kjer se blagovne znamke LIV, SCHWAB in WISA združujejo pod eno globalno ime Fluidmaster. Združitev nam daje moč svetovne prepoznavnosti, več priložnosti za razvoj in še večjo bližino našim uporabnikom in partnerjem.

Pogled v prihodnost

Osvežitev blagovne znamke je več kot nova podoba – je obljuba za prihodnost.

Spremljajte nas še naprej, saj prihajajo nove vsebine, sodobna spletna izkušnja in še več inovacij, ki bodo izpolnjevale vaše potrebe.